FANDOM

Zakon Imperialistycznych Kronikarzy – organizacja zajmująca się spisywaniem wszystkich ważnych i tych mniej istotnych wydarzeń w historii Imperialistów. Stanowią jeden z nielicznych zakonów, który nie zajmuje się walką. Ich siedziba mieści się w St. Gallen, w Wielkim Klasztorze Imperializmu im. Pani Basi. Zajmują się również nadzorowaniem Biblioteki Prawdy.

Historia Edytuj

Zakon ten powstał już po Wielkiej Wojnie Imperialistyczno-Etnicznej. Działania Pani Basi organizującej obowiązujące prawa w Paradoksie i St. Gallen zafascynowały grupkę ludzi. Zajmowali się oni spisywaniem podatków, jednakże taka praca ich nie spełniała. Postanowili opisać wszystkie działania Pani Basi w formie kroniki. Początkowo czyniono to po kryjomu, albowiem niektórzy uważali spisywanie historii za herezję.

Kiedy spisali już 3 kroniki, wyszła na jaw ich działalność. Zostali oni zaprowadzeni przez tłum do Lookasa, żądając natychmiastowej egzekucji. Ich pochód przerwała sama Pani Basia, która rozumiała konieczność zapisywania historii. Uwolniła ona kronikarzy, zapewniając tłum o niewinności skrybów.

Pozwoliła pozwolić im na prowadzenie swojej działalności, oddając im w posiadanie jedną z kamienic w Starym Mieście. Po wybudowaniu Wielkiego Klasztoru Imperializmu, Gildia Skrybów uzyskała tam nową siedzibę. Od tego momentu przyjęli miano Zakonu Imperialistycznych Kronikarzy.