FANDOM

Murzyn Karol – syn legendarnego Murzyna Janusza i Lady Shathy. Brat Jadwigi. Początkowo spaczony przez Tarpana. Później jego niedoszły zabójca.

Historia Edytuj

Calradia Edytuj

Po przybyciu armii imigrantów Ismaila Karol ukrył się w Veluce w Królestwie Rhodoków, zwanej Minas Janusz. Imigranci podbili fortecę, a Karol trafił jako więzień do Jelkali. Uwolnił go Misio. Murzyn Karol uciekł i założył nową bazę, zwaną Piwnicą. Chronił się tam przed atakami Imperialistów, którzy wcześniej dowiedzieli się o celu Karola – uwolnieniu prastarego demona Tarpana, zwanego Zwodzicielem. Niestety siły Imperialistów poległy. Po bitwie, Karol udał się do Jelkali, by raz na zawsze skończyć ze złem Ismaila.

Po zabiciu Ismaila wyruszył na mroźne pustkowia Calradii, gdzie szukał legendarnej Zbroi Czerni i Bieli. Natknął się tam na spaczone przez Tarpana oddziały Januszitów. Tę bitwę przegrał. Uciekł do fortecy Łowców Rudych Głów. Złapał Andrzeja Bezdusznika, którego uwięził w fortecy.

W tym samym czasie w Płonących Piekłach Tarpan już napełniał Karola mocą spaczenia, by przejąć nad nim całkowitą władzę. Pani Basia, chcąc uratować niewinne istnienia, wyruszyła za nim, desantując się w Księstwie Polmarskim, wraz z Szarańczą. Niczego nieświadomy Karol odkrył sposób na przywołanie demona. W miejscowości Mostovh zabił 1000 koni i rozpoczął proces wybielania, by wskrzesić Tarpana..

Po ukończeniu Wybielania, nastąpił wielki wybuch, podczas którego większa część armii Pani Basi została starta w proch, a sama tytanka wchłonięta przez demona. Całkowicie spaczony Karol tylko patrzył, na olbrzymią bitwę sił Imperialistów z demonami. W tym samym czasie, Pulchny Niedźwiedź dowiedział się o bitwie i wysłał Murzyna Janusza, który, jak się okazało – sfingował swoją śmierć, aby powstrzymać Tarpana – by ten zatrzymał swego syna.

Sam Pulchny Niedźwiedź teleportował się do Edenu, by pokonać nacierające armie demonów. Gdy Czarna Śmierć przybył do Mostovh, zastał tam tylko śmierć i zniszczenie. Setki tysięcy ciał zmasakrowanych Imperialistów, deptane przez ich spaczonych braci. Janusz pod osłoną nocy przedarł się do siedziby Karola, by stanąć z nim do walki. Po ciężkim starciu, Karol został wyczerniony przez swego ojca, który jednocześnie zdjął z niego klątwę spaczenia, płacąc za to życiem. I wypowiedział sentencjonalnie: Samotnia jest drogą do odpowiedzi, po czym skonał.

Samotnia Edytuj

Początek podróży Edytuj

Przepełniony nadzieją wyruszył do Samotni, by odkryć sekret powstrzymania Tarpana spisany przez Madzię.

Czarnygłaz Edytuj

Na miejscu znalazł tylko prastary przepis na pierożki.

Ta sekcja jest niekompletna. Jeśli możesz, uzupełnij ją.

Dalsza część wyprawy Edytuj

Ta sekcja jest pusta. Jeśli możesz, uzupełnij ją.

Śmierć Edytuj

Karol w akcie desperacji okradł wieśniaków, przez co został zabity.