FANDOM

Lookas – Dowódca wojsk Pani Basi, a później przywódca Imperialistów. Jest niezwykle potężny i mądry, pomimo nieposiadania tytanicznej mocy, dlatego bogini powierzyła mu pieczę nad wieloma państwami w różnych wszechświatach. Podczas Wielkiej Burzy mierzył się z Ignacym, podczas gdy Pani Basia zajęta była kłótnią ze swoim bratem Pulchnym Niedźwiedziem.

Charakter Edytuj

Lookas to dobroduszna istota. Często oszczędza on swych wrogów, jest wyjątkowo utalentowany w dziedzinie dyplomacji. Tak naprawdę od początku patrzył z niechęcią, na błyskawiczną ekspansję Bulrathi. Możliwe, że chciał nawet wziąć udział w koalicji przeciwko niedźwiedziom, co byłoby buntem w stronę Pani Basi, która nie pochwalała agresywnych działań.

Wygląd Edytuj

Niewiele osób zna prawdziwy wygląd Lookasa. W publicznych wystąpieniach używa on rozbudowanej iluzji. Niektórzy mówią, że jest to wynik oszpecenia w czasie którejś z walk.

Historia Edytuj

Kiedy wybuchła wojna, Lookas wyruszył z Panią Basią do innej galaktyki, by zamknąć demoniczne portale Tarpana, z których wychodziły legiony demonów. Z rozkazu Pani Basi założył bazę na północy. Na miejscu spotkał oddziały Pulchnego Niedźwiedzia, który próbował powstrzymać Tarpana, gdy domyślił się, że demon zagraża także jemu. Połączone siły Imperialistów i Etniczników nie były w stanie powstrzymać napływu demonów, przez co po niedługim czasie zostały pokonane. Nie wiadomo dokładnie, co stało się z Lookasem po tych wydarzeniach, jednak później armie imperialistów zdołały uratować go z rąk demonów. Po powrocie Tarpana i śmierci Pani Basi, Lookas został mianowany Wielkim Regentem wszystkich Imperialistów.

Światy pod kontrolą Edytuj

Lookas jako zaufany doradca i Wielki Regent najwspanialszej Pani Basi, otrzymywał pod opiekę liczne kraje w wielu, różnych światach. Każdy z tych krajów przeżywał okres rozkwitu kultury, gospodarki oraz wojskowej tradycji.

Kraje, będące pod opieką Lookasa:

Ciekawostki Edytuj

  • Na długo przed mianowaniem Lookasa na Wielkiego Regenta, większość Imperialistów już uznawała go za jedynego możliwego zastępcę Pani Basi.