FANDOM

Hans Schmit – emerytowany niemiecki żołnierz; Aryjczyk. Były dyrektor pewnej kolonii. Zwyrol w czystej postaci. Po przegranej wojnie, wraz z żoną Helgą, uciekł z III Rzeszy i osiedlił się w mieście Simów (w wszechświecie Testownia) w spokojnej okolicy, gdzie zaprzyjaźnił się ze znanym i szanowanym biznesmenem – Panem Prezesem. Jego nowym ulubionym zajęciem było porywanie podludzi białą furgonetką i zabieranie ich do swojej piwnicy. Przetrzymywał w niej kilku członków rodziny żydowskiej Apfelbaum, w tym Miriam i Aarona (których ojca spalił w piecu) oraz innych: Pulchnego Niedźwiedzia i Yayę Bananę (jest jego niewolnikiem). Adoptował Goldmana i stworzył specjalnie dla niego interaktywny telewizor. Po jakimś czasie od śmierci żony jego dom zniknął w tajemniczych okolicznościach. Obecnie mieszka w willi Pana Prezesa, wraz z siostrą i Yayą Bananą. Zajmuje się Żypiecem.

Wygląd Edytuj

Na oko wygląda na przeciętnego sześćdziesięciolatka. Jego spokojny, aryjski wyraz twarzy, opanowany wzrok o niebieskich tęczówkach i lekko zadarty nos świadczą o tym, że jest człowiekiem stanowczym i sprytnym. Gdzieniegdzie na jego twarzy rozpościerają się jasnobrązowe piegi i liczne zmarszczki. Jest dosyć tęgi i umięśniony z racji, że pracował jako oficer w armii niemieckiej i wszystkiego miał pod dostatkiem.

Na co dzień ubiera się w sweter bądź biały podkoszulek i czerwone spodnie. Gdy zmierza w stronę piwnicy, by bawić się z Żydami, zakłada specjalny, ochronny, czarny kombinezon, aby przypadkiem nie zarazić się żydowstem ani się nie podpalić.

Charakter Edytuj

Historia Edytuj

W czasie wojny Hans, jako oficer SS, sprawował jednocześnie funkcję dyrektora kolonii. Po przegranej wojnie musiał zbiec z kraju, wraz z żoną Helgą, i osiedlić się na przedmieściu miasta Simów.

Jego nowym hobby stało się przetrzymywanie i zajmowanie się podludźmi w piwnicy z pełnym asortymentem zwyrodniałych narzędzi: m.in. pieca. Trudnił się również dostarczaniem nowych obiektów Panu Prezesowi. Podczas jednej z eskapad udało mu się dorwać czterech członków żydowskiej rodziny Apfelbaum: Miriam, Aarona i ich ojca. Hans zdecydował się spalić ich rodzica, a dzieci torturować. Zatrudnił również murzyna Yayę Bananę, który miał za zadanie utrzymywać jego rodzinę. Uprowadził także YouTubera Pulchnego Niedźwiedzia.

Hans, wraz ze swoją żoną, zdecydowali się adoptować jakiegoś murzyna, toteż zadzwonili do agencji i nazajutrz dostarczyła mu Goldmana, któremu niedługo po tym sprawił interaktywny telewizor, by nie nudzić się w długie, jesienne noce i móc pooglądać coś ciekawego.

Pewnego dnia Hans chciał użyć Cudu Kuli Ognia, aby zabić Miriam, lecz spudłował i trafił w swą żonę Helgę, która tuż po tym na wskutek odniesionych obrażeń i podpalenia – zmarła. Zrozpaczony Hans kilka dni później kazał spalić Pulchnemu Niedźwiedźowi jednego z dzieci – Aarona. Wykonał on swoje zadanie, co było przyczyną późniejszego popełnienia samobójstwa Miriam, która rzuciła się w płomienie.

Hans, chcąc dopełnić zemsty na podludziach – utopił Goldmana w krytym basenie.

Po jakimś czasie jego dom zniknął wraz z Pulchnym Niedźwiedziem. Postanowił więc przenieść się do jego pracodawcy – Pana Prezesa, wraz z siostrą Gertrudą i Yayą Bananą.

Ciekawostki Edytuj

  • Zawiązał ze swą siostrą Getrudą zwyrodniałą, kazirodczą relację.
  • Hans, dzięki uprzejmości Pana Prezesa, przeniósł się do jego willi po tajemniczym zniknięciu jego własnego domu i mógł spełnić swoje największe marzenie – użyć najlepszego w mieście pieca do palenia żydów – Żypieca.