FANDOM

Era Tarpana – era, która rozpoczęła się pochłonięciem duszy Pani Basi przez Tarpana. Podczas niej doszło do zalania światów hordami demonów i potworów. Era ta przez niektórych nazywana jest również Erą Zjednoczenia, ponieważ Imperialiści i Etnicznicy stanęli ramię w ramię w walce z Tarpanem.

Historia Edytuj

Po bitwie pod Mostovh Tarpan wraz z zastępami demonów wyruszył do Edenu. Zniszczył tam i splugawił wiele miast i wiosek Etniczników. Uciekinierzy z obu armii postanowili stawić opór jednej z hord Tarpana właśnie tam, była to również próba dodania czasu Murzynowi Januszowi, kierującemu się do bliżej nieznanego miejsca, gdzie przebywał spaczony Murzyn Karol. Bitwę o Eden zdołano wygrać, dzięki teleportacji imperialistycznej Armii na pole bitwy.

Jakiś czas później odbyła się kolejna bitwa. Niedźwiedź, wraz z zaufanymi oddziałami, Lookasem i Andrzejem Bezdusznikiem zaatakował kolejną hordę Tarpana. Początkowa przewaga wojsk została zniweczona po wycofaniu się z bitwy wojsk Etnicznych Widzów pod dowództwem PatRodaka. Tytan nakazał Lookasowi, aby ten wezwał armię Imperialistów. Na pole walki zdołała przybyć tylko Latająca Forteca do Zsyłania Eventów im. Pani Basi. Oddziały sojuszu wycofały się na nią. Odwrót przerwał gigantyczny demon przyzwany przez Tarpana. Pulchny Niedźwiedź rozkazał Andrzejowi Bezdusznikowi przekazanie tajemniczego listu Murzynowi Karolowi. Sam tytan rzucił się zaś na demona, zabijając go. Obserwując odlot fortecy zabił kilku potworów. Ostatecznie został rozbrojony i doprowadzony przed oblicze Tarpana. Ten zaś w formie czarnoksiężnika pochłonął jego duszę, podobnie jak uczynił to Pani Basi.

Tymczasem, gdzieś w Samotni, zginął Murzyn Karol rażony ostrzem ofiary jego złodziejstwa...

Po śmierci obojga tytanów większość światów Etniczników została podbita przez hordy Tarpana, a ludność zmuszona do poddania. Nieliczne grupy wciąż walczą, podejmując działania partyzanckie. Największe powstanie Etnicznych odbyło się w Djerdzie. Zostało ono jednak prędko stłumione.

Imperialiści, skupieni pod wodzą Lookasa, wciąż stawiają opór splugawionym hordom. Wyznawcy Światła z podbitych światów, napływają do m. in. Francji oraz St. Gallen.