FANDOM

Bulrathi – ursusoidalne (niedźwiedzioidalne) twory stworzone przez Pulchnego Niedźwiedzia. Wyglądem przypominają połączenie niedźwiedzia z człowiekiem, przez co z czasem zaczęto nazywać ich po prostu niedźwiedziami. Większość Bulrathi wierzy w etniczność, jednak zdarzają się też wyznawcy imperializmu i judaizmu. Po wybuchu wszechświata przeżył tylko jeden przedstawiciel tej rasy - Pulchny Niedźwiedź .

Wygląd Edytuj

Ciało Bulrathi było pokryte gęstym, (w zdecydowanej większości) brązowym futrem. Posiadały również cztery odnóża kroczne, zakończone ostrymi pazurami. Zazwyczaj były bardzo grube i pulchne. Na co dzień zakładały ciężkie zbroje. Bulrathi charakteryzowały się dużą siłą oraz wytrzymałością.

Historia Edytuj

Bulrathi zostały stworzone przez Pulchnego Niedźwiedzia, gdy ten wraz z Panią Basią kształtował wszechświat. Przez atakowanie innych cywilizacji szybko wyrobiły sobie opinię agresorów. Nigdy nie zdążyli zbadać, ani podbić wszechświata, gdyż w końcu nastąpił Wielki Wybuch, który zniweczył ich starania.

Praktycznie cała rasa została zniszczona - przetrwał jedynie Pulchny Niedźwiedź, który od tej pory postępował zgodnie z tradycją swego ludu.

Ciekawostki Edytuj

  • Dzięki swoim podbojom Bulrathi prawie odkryli całą galaktykę. Mieli zawiązać wielki sojusz z ludem Pani Basi, lecz wtedy nastąpił Wielki Wybuch,